?An article Tuesday should have said Southwest General Health Center spends about $14 million annually for prescription drug and medical costs for its employees and their dependents.

?An article Tuesday about a redistricting proposal for Akron should have said Donnie Kammer represents Ward 7. A reporter erred.

?The Scottish American Society will meet from 3 to 5 p.m. Sunday to discuss deeds. The organization provided an incorrect date that was published in a notice Monday.